DETTA SUGER

Igår hade jag skola mellan 10.30 och 13, sen åkte jag och mötte opp Erika för att köpa tågbiljetter till Annecy.

Sen kom jag på att jag var tvungen att åka till skolan för att godkänna vilka kurser jag ska tenta i, efter att ha suttit där en halvtimme kom äntligen hon som jag ska godkänna dem hos och sa att hon hade mycket att göra och sa att jag får komma tillbaka på måndag. Då gick jag till t-banan som strulade en massa, åkte en hållplats och sa att linjen skulle stå still i typ en timme. Så då fick jag börja promenixa istället. Helt plötsligt började mitt hjärta skena av ingen som helst anledning så jag gick till Bellecour i vanlig promenadtakt, men med maxpuls...

På bussen hem började det suga i magen och sen var det bara hem och lägga sig på soffan, där befann jag mig mellan 17 och 00 innan jag kröp till kojs, spydde några gånger och insåg att nej det blir inget Annecy för mig. Mats fick däremot åka till Part Dieu och returnera biljetterna, vilket gick bra (tack gode gud för den i alla fall).

 Det suger verkligen att vara sjuk på ett ställe där det händer så mycket kul och där man vill hitta på saker hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0