GOSING PÅ BESÖK

Igår var jag hos läkaren där de återigen inte kunde hitta något fel på mig. Och till min stora lycka mår jag bra idag. En släng av "något" i en vecka kanske, låt oss hoppas. På vägen hem gick jag förbi ett bageri i Croix-Rousse som har fönstren fulla med massa färgglada maränger. Så då gick jag in och köpte tre stycken: vinbär, kokos och honung-choklad. Dessa kalasade vi på igår kväll -jag, Nea, Mats och Erika.

Jag hade matte"dugga" som inte gick så bra. Plus att tiden hade blivit ändrad vilkat jag inte visste. Så när jag kom kl 14 och var stolt över att jag var 10 minuter tidig så var jag på pricken i tid och var tvungen att stressa som tusan.

Mats gick och tvättade och jag stannade hemma och städade så nu luktar det gott både om oss och lägenheten igen;)

Nea kom vid 19-20 tiden och det är så himla mysigt att ha henne här. Jag fick super fina örhänge och spetstights i present, samt marabouchoklad (som jag önskat:) ) och Mats fick en dosa Göteborgs rapé. Vi drack vin och snicksnackade till halv 3. Sen gick Erika hem och vi sov till strax över 10 idag. En tur till Boulangeriet och nu väntar jag på att duschen ska bli ledig så ska vi iväg till Basilusken uppe på Fourvière och kika.

Happy saturday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0