LITE FINA BILDER

Medans jag sitter här och försöker självdiagnostisera mig tänkte jag bjuda på lite fina bilder från i fredags, vackra vackra Lyon.



Igår träffade vi (jag och Mats) brudarna från Linköping en sväng. Vi gick lite i second hand affärer innan vi hamnade på en uteservering i/på Hôtel de ville. Vi gick sen och köpte lite goda tryfflar på Leonidas innan vi gick hem och lagade mat. Sen tvingade jag Mats att se Melodifestivalen med mig. Kvällen avslutades med Fear and Loathing in Las Vegas. Lite avundsjuk är jag allt på de som var i Annecy igår. Vill också dit, sen när jag är frisk. Imorgon blir det troligtvis en tur till skolläkaren, argh jag hatar att gå till läkaren!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0