NOUS SOMMES À PARIS

Dagen började så där när jag kom på att jag glömt mitt 12-25 rabattkort hemma. Super panik hela tågresan men kontrollanten var sjukt snäll och ryckte knappt ens på axlarna, merci! Vi har strosat runt och bara turistat. På hotellet stötte vi på en tjej från Norge som var här nere och jobbade som modell under Paris fashion week. Trots att jag aldrig sett henne så blev jag star strucked så fort hon sa att hon jobbade som modell, för seriöst jag tycker att det är så häftigt:)

Kändaste turistmålet idag var Notre Dame, där insåg jag att jag är ateist. Jag tror i alla fall inte på kyrkan. Mådde dåligt när jag såg vilka skatter som gömde sig där inne. Äckligt att utnyttja sin makt på det sättet. Ikväll har vi käkat grönsaker och dipp på rummet medans vi såg på The Social Network. Bilder från förra helgen och framåt kommer....


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack för tipset!

2011-02-28 @ 23:02:31
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: AnnA

Hej JOsse ! Så himla fina bilder nea har på er och från Lyon ! ni verkade ha en mysig lya du och mats. Brukar läsa din blogg ibland och har varit så avis på din fina röda sjal som du har på en del bilder och guess what i lördags sprang jag på en typ sån röd sjal som din för en tjuga snacka om att jag blev lycklig ! (hoppas det är ok) vill ju med va fin ta hand om dig . kram levin

2011-03-02 @ 17:34:06
URL: http://annaabananaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0