PARIS ET GRENOBLE

Nu har Matsis och jag köpt biljetter till både Paris och Grenoble. Till Paris far vi 28:e februari och tillbaka 4:e mars. Det blev första klass på TGV för fint ska det vara när frugan fyller 25 (eller ja, det var typ ingen skillnad i pris heller så det var väl mest därför)...Sen blir det till Grenoble över dagen den 12:e mars för att
1) Niklas bor där
2) Angelica ska dit och hälsa på någon kompis
3) det är ju faktikst sjukt nära.

Sen var vi tvungna att åka till Lidl att handla för att spara ihop lite reskassa. På fredag kommer underbaringen Nea hit. Då ska vi kolla på basilusken uppe på Fourvière, de söta djuren i parken och sen blir det vin i stora lass (om magen tillåter) uppe i Croix-Rousse. Imorgon är det franskprov (kallas det prov nu igen helt plötsligt eller ska jag kanske hellre kalla det för dugga) och på fredag är det läkarbesök och mattepr...dugga.

Och nej jag äger ju inget photoshop därför gör jag halvtattiga bilder i Paint:)


Kommentarer
Postat av: erica

härligt att ha så mycket kuuul att se fram emot! :D

puss!

2011-02-17 @ 09:23:13
Postat av: Nea

Myselimys!

2011-02-17 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0