VAD SOM HÄNT

Therése kom i fredags. Jag hade inställd lektion. I lördags var med prommis till stan för att visa upp vackra city. Lite shopping (Body Shops mirakel salva Hemp hand protector för billiga 7 €) och fix av telefonnummer. Utgång till First efter en sen förfest/middag hemma hos familjen Selme/Malmström. I söndags lämnade mister mig för en tur till Svea. Festen på våningen nedanför dog ut vid 12 (ja mitt på dagen, dvs fest till söndag-middag). Tur i parken och sen var det Gossip Girl och Solsidan tillsammans med Tessan och födelsedagspresenten från Anna och Helene.

Utställning i lördags Hôtel de Ville

Matsen

25 års presenten

Med en massa godingar i (den gröna var godast) 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, ja det tycker jag verkligen ni ska försöka tajma in :) mellan 10-13 mars är jag där :)

PUSS

2011-02-02 @ 10:59:13
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0