VÅR I LUFTEN

I helgen var vi ute och dansade igen. Denna gång endast till kl 5. Innan det hade vi tränat så i söndags ojade och stönade jag och Erika som två riktiga kärringar. Igår gick jag och mötte upp Isabelle från Linkan och vi gick och drack 1 € öl på Cosmo.

Dagen har bjudit på underbart väder. Riktigt vårigt och härligt. Tyvärr hade jag glömt att jag hade TD mellan 15.30 och 17. Men det var bara att pallra sig dit.

När jag skulle ta t-banan hem ångrade jag mig och gick hem istället. Det var så himla skönt.
Nu plugg. Sen ska jag bjuda Erika på paëlla (färdig från frysen).

Mats messade och sa att han kommer hem imorgon. ÄNTLIGEN.

(I lördags på väg hem fån stan köpte jag och Erika fika. Mycket billigare än Starbucks där det var fullt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0