25 ÄR DET NYA 20:)

Idag fyller jag år. Jag fyller 25, är alltså på väg mot 30. Herregud. För 5 år sedan var jag i Oslo. Jobbade som aupair. Föräldrarna och syster kom upp och hälsade på och vi firade med att gå på Klosteret. Det var gott, men lite väl dyrt kanske;) 

Mina förväntningar om fem år minns jag inte. Men tror att jag är rätt nöjd med dessa fem år. Nu när det är fem år tills jag fyller 30 tror jag dock att mina förväntningar är något förändrade. Jobb, famlij och någon plats att bo står på listan. Mamma har berättat att hon var stressad innan fyllda 25 för att hon förväntades ha hus och barn tills dess. Jag kan instämma men har flyttat fram det till 30 istället. Får se hur livet ser ut då:)

Nu ska jag äta och njuta av MIN dag.


Kommentarer
Postat av: therese

Njut av din dag, vi får fira dig på nytt till helgen för om 2 dagar ses vi=)

2011-01-26 @ 13:51:17
Postat av: erica

Grattis fina du! Hoppas du fick mitt sms? :)

Önskar att du vore hemma så jag kunde ge dig en stooooooor födelsedagskram! Ha en underbar dag love! Pussel och kramfest!

2011-01-26 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0