KURSER

Idag har vi varit och valt kurser. Hittade en liten blandad skock med kurser från semestre 2, 4 och 6. Så med den obligatoriska franskan och fransk kultur läser jag 41 poäng. Måste klara 22,5 så det känns rätt bra faktiskt. Vi satt och käkade crêpes och espresso när vi bestämde oss:) Det var mumsigt. Ikväll tror jag vi ska försöka se på Let's dance och sen gå iväg till en bar som Mats gärna vill besöka. Imorgon blir det nog att turista lite. Jag har tyvärr upptäckt att en av våra påsar med kläder inte följt med. Ingen aning om vart den är och därför har jag ingen vårjacka, vilket behövs här pretty soon, idag var det runt 14 grader;)   

Erika, crepes....

...kaffe...

...och jag

Allt är mycket mindre här än vad man är van vid, en kaffe här är inte samma som en kaffe på Espresso House. Här får man en pytteliten espresso, hemma får man välja om man vill ha en halvliter eller en liter kaffe, med påtår.


Kommentarer
Postat av: erko

Glömd vårjacka = shopping av en ny = yey! :)



Det är superkul att du uppdaterar! Härligt att se hur det går för er sweetie! Hälsa Matsi-boy!

2011-01-07 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0