MYSIG DAG

Igår gick Mats upp med mig kl 6 och köpte bröd, sen åt vi frukost ihop innan jag åkte till skolan. Där sprang jag runt till klockan var 12.30 sen kunde jag åka hem och fira. Vi åt pizza och god sallad till lunch. Sen gick Mats och klippte sig (fick i födelsedagspresent att han skulle klippa och raka sig så nu ser han ut som Mats igen).


Han kom hem med tårta som vi åt till lite mousserat.




 Sen ville jag ut och gå en runda, så det gjorde jag medans Mats sprang lite ärende. När han kom hem hade han med en stor bukett med fina tulpaner:)



Jag hann pratat med Moster, Kusin, Syster, Mamma och Pappa. Kl 20 skulle vi vara på en restaurang som Mats bokat. Det var en restaurang med stjärna i Guide Michelin:) Det blev någon parfait till förrätt, anka till varmrätt och chokladkaka med vit chokladmousse till efterrätt. Till det en flaska Coteaux de Languedoc. Jag var jättenöjd och vi hade jättemysigt.


Sen började min mage att krångla så jag gick gråtande med kramper hem. Så idag kunde jag inte ta mig upp till morgonföreläsningen. Tänkte gå till skolan nu kl 14 för nu känns det bättre. Men fattar inte varför jag får dessa kramper. Kände inte någon vitlök i maten igår så nu börjar jag nästan tro att det inte är det...


Kommentarer
Postat av: Hanna Petersson

Vilken fin tårta! Vad duktig han är Mats som fixat så fina presenter till dig på födelsedagen! Ser ut som ni har haft en riktigt trevlig dag (förutom magkramperna!) Hoppas allt är bra! Och ang. eventuell åldersnojja som du verkligen inte ska ha så vill jag bara säga att gammal är man inte förrän man är 60!! =) Puss!

2011-01-27 @ 16:38:01
URL: http://passionistan.blogspot.com
Postat av: martina

stackars liten som har bråkig mage.....stress??? proviva?? oupptäckt laktosintolerans??? usch jag vet hur det där kan vara, kom själv fram tillattdet var stress imitt fall.



låter förövrigt som ni haft en supermys dag m lyxrestaurang å allt! =)



massa kram

2011-01-28 @ 09:20:20
Postat av: ¨Svåger

Eftersom du gillade när jag sjöng på franska så ska du snart få höra mig sjunga marseljäsen.

2011-01-31 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0