OKEJ JAG LJÖG

Idag var det inte vår. Idag var det vinter, kallt och ingen sol. Men när jag skypade med päronen sa pappa att det skulle bli uppemot 14 grader varmt denna vecka. Det gillas, skarpt.

Mats och jag var uppe och promenerade imorse i den underbara parken. Massa männsiskor som var ute och sprang. Så i vår ska jag också ta tag i mitt löpliv:)

Sen var det lite försäkringsfix innan vi gick på info i skolan. Två timmar senare åkte vi till Le Part Dieu där det ligger ett gigantiskt köpcentrum, där käkade vi lunch/middag € 14 för oss båda. Jag gick även loss inne på Carrefour och fyndade bland annat örngott och påslakan (€ 8.90).

Sen har vi mest slappat och jag har som sagt skypat. Jag ska ta lite bilder snart och lägga upp:) Tog några i parken, men de orkar jag inte lägga upp nu.

_______________________________________________________________________________________

Och så vill jag gratulera Viktor och Marie som fick ett litet gossebarn 2011-01-02. Jag är numera stolt låtsasmoster:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0