SÖNDAG I LYON

Igår kväll gjorde vi inte så mycket. Vid fem tiden körde vi till flygplatsen och lämnade av Henrik och vi var inte hemma igen förrän vid halv åtta. Då kollade vi på RAW-Comedy Club och käkade nötter och torkad frukt.

Idag har inte heller hänt så mycket. Det har regnat och varit lite småtråkigt väder. Jag och Erika har hängt på tvätteriet. Och jag har skypat med mommi&poppi och Tero-rese.  

Jag bor på den gröna pluppen. Nära till parken, nära till stan och utsikt över Rhône:)

Vaski, vaski...

~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~

Under vår lägenhet här i Lyon ligger det en nattklubb. "Den har fester 3-4 gånger i månaden" enligt de som vi hyr lägenheten av. Sedan vi kom för en vecka sedan har de haft fest tre gånger redan. Man kan ju hoppas att det alltså inte blir fler fester där i januari, men det kan jag nog glömma. Vi gick förbi för att kolla öppettider (efterom de hade fest till 8.30 imorse) och såg då att man kan hyra in sig där sju dagar i veckan. Ja vi får hoppas på att det inte är så många som vill ha fest mitt i veckan eller på söndagar...


Ikväll blir det SPA här hemma. Vi ska måla naglar och ha ansiktsmask och jag tänkte färga mina ögonbryn. Imorgon börjar min skola på riktigt önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Anna Flodman

Mysigt ni verkar ha:) håller koll på dig här från kalla Sverige:) puss!!!!

2011-01-10 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0