TILLBAKA-BLICK TORSDAG

Jag hade skola 8-10.30, 10.30-13 och 16-18 så det var i princip vad torsdagen bjöd på. Därimellan satt jag och räknade i biblioteket så det var verkligen en heldag. Sen åkte Erika med hem till mig (Mats åkte till Val Thorens där Sandra befann sig och åkte snowboard i dagarna tre) för att jag inte skulle behöva sova ensam). Vi lagade mat och käkade och drack vin. Vi såg nåt på datorn som vi absolut inte kan komma på nu i efterhand...

Sen när klockan var kvart över elva gick vi och mötte upp tre fransmän varav Erika haft kontakt med en på Appartager. Vi gick till en bar som heter Cosmopolitan och drack. Sen gick vi vidare till La Voile där Erasmus-partyt ägde rum. Väldigt mycket unga människor där och vääääldigt varmt. Vid halv fyra drog vi oss in mot stan igen och gcik och åt nattmat på ett skumt ställe som hade dygnet runt öppet fast endast för medlemmar eller nåt. Jag och Erika var hemma kl 5, då var jag sjukt trött efter att ha försökt prata och förstå franska hela dagen i skolan och sen 5 timmar på kvällen. Jobbigt att veta att man ska upp fyra timmar senare när man går och lägger sig.
   
Jag, Pierre, Erika, Romain och Guillaume


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0