I WASSHAMMAR

Ja, jag är fortfarande kvar i Wasshammar hos Mats. Jag stannar här en vecka till innan jag åter beger mig hem till Skåne. Igår var vi på 10 års kalas hos Mats brorsdotter Isabelle. Som present fick hon övernattningsmys hos oss i Linköping:) Vi ska laga mat, hyra film och ut på utflykt.

På tal om utflykt så ska Mats och jag till Hasseludden på Yasuragi-spa i höst. Jag fick det i försenad tre-års present:)

Och jag ska köpa mig en födelsedagskalender så att jag inte glömmer någons födelsedag, för nu förtiden förlitar jag mig på tok för mycket på facebook vad gäller födelsedagar och vill man skicka kort är ju det lite försent när man ser det där.

Solen är framme, men luften är kall så jag sitter inne och pluggar ett tag till.

Wasshammar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0