JAG ÄR VUXEN

Jag har ett hem, ett ställe som bara är vårt. Här sitter jag nu. Snart ska jag gå till Ladan och bunkra upp för matlagning och bakning. På tåget, bussen, andra tåget och sista bussen och på promenaden hem lyssnade jag på Sommar i P1 med Henke Larsson och Nanne Grönvall. Sen rensade jag bort ogräset på vår uteplats medans jag lyssnade på Underbara Clara. Det som slog mig var hur många människor som lever med död och sorg. Så många människor som dör alldeles för tidigt. Jag ska bli bättre på att leva i nuet och att göra sånt som får mig att må bra. Det är därför som jag nu sitter här, i vår soffa i Linköping.


Kommentarer
Postat av: Nea

<3

Så fin du är!

2011-07-23 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0