MÅNDAGSKVÄLL

Idag är det veckans tv-höjdpunkt. Eller topp tre i alla fall. Johan Falk. Åh jag längtar till kl blir 21.30:)

Idag sitter jag i soffa och försöker mig på att plugga. Dessutom tvättar jag om alla lakan som ska med upp till Linköping på torsdag. Imorgon konsert och sen har jag planerat in fika hos mormor och morfar på onsdag som för övrigt var här på extra-kalaset igår. 

Jag har förresten köpt mig en mjölkkanna som jag tänkte att vi skulle ha på uteplatsen i Linkan. Det blir tjusigt tror jag. Och så har jag fått 25-års present från paret Netterheim. Delar av det fina Swedish Grace porslinet i färgen äng:)

Nu: Back to work...
  
Och jag saknar detta

Världens finaste och bästa stad...

...med tillgång till en strand, härliga vänner och kortspelande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0