URSÄKTA RÖRAN - VI FLYTTAR

Igår bakade jag kladdkaka och gjorde crabfishpaj (fast med räkor, dvs räkpaj...) sen gick jag till stan och köpte vin och träningskläder. Erika kom hit på kvällen och hjälpte mig äta och vi satte ihop smurfalbumet från Cannes. Det är hilarious, tycker vi:) 

Idag invigde jag min nya träningskläder och var ute och joggade och gick en runda. Sen fixade jag gardinerna och satte upp dem i sovrummet och insåg att symaskinen är i Eslöv, crap. Jag fick även packat upp ett par kartonger. Flytten tar aldrig slut. Och den fortsätter imorgon, jippie. 

Smakprov på albumet Les Schtroumpfs à Cannes
  



Kommentarer
Postat av: Nea

Helt min humor hehe!

2011-07-23 @ 00:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0