VAD SKER?

Vi lämnade Ystad tidigare än planerat eftersom vädret prompt ville att det skulle regna hela tiden. Anledningen till fredagens kändisspotting var att mamma och pappa båda behövde frisera sig och hittade en nyöppnad salong med drop-in. De blev för övrigt galet nöjda (jag med som fick se en kändis;) ) så jag får väl göra lite reklam och berätta att salongen heter GOOD HAIR.

 Igår åkte vi på vägen hem först inom 3 magasin i Ystad, massa fina saker, men jag har en plånbok som tyvärr inte godkänner såna köp (annars hade jag varit minst 2 par skor rikare). Sen tog vi omvägen via Svågertorp och besökte Stoff och stil, där köpte jag tyg och kuddar som ska pryda vår soffa. Fick med mig en katalog hem och insåg att de har en webbshop så efter ett par klick tidigare idag så är nu material till necessärer på väg hem till mig. Åh vad det kliar i fingrarna.

I förmiddags tuffade jag och pappa ner till Skrylle för en 7 km löprunda. Stolt som tuppen var jag efter den bragden. Sen har jag ätit fantastisk mat och rabarberpaj och vi utnyttjade nymodigheten att man kan hyra film på telia med fjärrkontrollen så kvällen har spenderats skrattande framför Åsa-Nisse. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0