HEMMA

Jag har landat. Känns lite små galet att vara tillbaka, men förvånansvärt skönt. Trodde att det skulle vara jobbigare, men landade till en vacker sommarkväll. Är det seriöst ljust så här länge? Solen är fortfarande inte helt borta och klockan är 23.45...

Lämnade ett småregnigt Lyon bakom mig. Gud vad fin den staden är. En tidsfråga innan jag återvänder.

Nu ska jag tokplugga till tenta på fredag. Sen blir det hem till Eslöv på söndagkväll. Upp till Vallberga nästa vecka. Midsommar, flytt, mer flytt och plugg. Får se om det blir nåt jobb därimellan också. Hej världens konstigaste sommar.

Kommentarer
Postat av: FrökenKajson

VÄLKOMMEN HEM HJÄRTAT!!

2011-06-11 @ 10:34:06
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0