MALMÖ OCH KÖPENHAMN

Känns lyxigt att "spontan" åka till Malmö OCH Danmark över dagen efter 2 år i Oslo, 1 år i Hallsberg, 2,5 år i Linköping och ett halvår i Lyon. Men det gjorde jag i alla fall idag så nu har jag fått presentera mig för kusinbarn Elias:) och slipper gå törstig på midsommar (och ett par dagar till i sommar och kanske till och med i höst). På tåget in träffade jag en gammal klasskompis som jag kunde skvallra med, himla kul. Och så fick jag träffa syrran igen. Bra dag trots att farbror Ågren varit på besök.


Kommentarer
Postat av: syrran :)

Det var jätte mysigt och gick väldigt snabbt. Lite i chock när man kom hem att man varit där och träffat dig :). Hoppas att du kommer ner nästa vecka. Jag tycker att din nya sida är jätte fin, lika fin som du var i håret igår ;)

puss på dig

2011-06-16 @ 11:45:40
Postat av: Svåger!!!

Men jag då???? Träffade du inte mig?????Eller är det jag som är farbror Ågren??? Jag tyckte ialla fall att det var trevligt att träffa dig!!!

2011-06-16 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0