BIBLIOTEKET

Ute skiner solen, men jag sitter inne i biblioteket och tragglar franska verb i presens och konjunktiv. Både Mats och Erikas mamma varnade oss för att resa till Tunisien eftersom UD gick ut i januari med att de avrådde från alla resor dit. Nu ska det vara lugnt att åka till turistorterna och Tunis, men övriga resor avråder de fortfarande ifrån. Vi får nog helt enkelt avvakta innan vi bokar, vilket suger för då brukar det sluta med att det inte blir av. Jag vill, jag vill, jag vill.

Idag kommer två av mina skånska pärlor på besök. Hoppas de är på en icke-så-turistig-helg, utan mer sola i parken helg:) Får se om de är sugna på Erasmus Usa party idag eller om vi sparar på krutet till imorgon.

Nu ska jag fortsätta för kl 14 har jag test - önska mig lycka till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0