EN SNABB KAFFE EFTER SKOLAN

Idag frågade Julia mig efter kulturlektionen om jag skulle följa med på en snabb kaffe på l'étolie. Why not? Så det var jag och Julia, Erika och Ronja som satt och drack "kaffe". Det var bara det att solen sken och vinstrupen var törstig så det slutade med att vi alla satt och drack vin. Sen kom vi fram till att vi skulle hem till Ronja och fortsätta, så vi köpte pizza på vägen hem och sen satt vi och drack vin fram tills nu. Så skönt och spontant - Erica Selme är du stolt över hur spontan jag var nu då?? Jag har haft en riktigt skön dag!!

Frugan

Jag och mitt nya påskfjädersörhänge

Ronja, Julia och Erika

Ronjas fina lägenhet


Kommentarer
Postat av: erica

Mycket stolt!!

2011-03-23 @ 12:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0