FLÄSKLÄPP

Gooood morgon! Jag är vanligtvis inte uppe och färdigduschad och frukostäten kl 9 en lördag...men idag är ingen vanlig dag;) idag är det tentadags vilket innebär att jag ska sitta och trycka in fakta på franska till kl 14 idag. Igår kväll beslutade jag mig, tror jag, för att droppa en kurs här nere. Jag tror ändå inte att jag kommer att klara den i slutändan så lika bra att lägga av nu och inte låta andra kurser bli lidande. Igår skulle Mats och jag se film och i vanlig ordning ser jag 40-50 minuter sen slocknade jag, hahaha alltid samma sak.

Till rubriken nu då. Mats och jag såg även film en dag när jag var förkyld efter Paris. Jag hade då på känn att jag började få en blåsa på insidan av läppen. Ju längre filmen gick desto svårare kände jag att jag hade att stänga munnen och att det liksom tog emot på insidan av läppen. När jag sen gick på toa förstod jag varför. Haha jag hade lyckats få en blåsa som gjorde att det såg ut som jag hade fläskläpp. Försökte ta en bild på eländet, så here you go, räckte tydligen inte med den sneda mun jag hade sen tidigare.


Sjukt suddiga bilder, men min kamera är inte i tipptopp form.

Måste förresten berätta om en gång när jag spelade tennis. Vi tränade med killar den gången, spelade dubbel och jag stod framme vid nät. Det gjorde även den killen som smachade in tennisbollen precis på min mun. Dubbelsidig fläskläpp, sexig var jag på kvällen när jag gick ut och festade på Jägersbo med världens plutmun. Hade det häntt 3 år senare när "alla" började spruta in giftämnen till höger och vänster hade folk nog undrat...


Kommentarer
Postat av: Nea

Nä men lilla stackars du <3

2011-03-20 @ 13:25:05
Postat av: FrökenKajson

Eller IDRE-gången när du satt på bussen med halsduken för munnen för fläskläppen -du har verkligen läppotur!!!!

2011-03-20 @ 16:20:57
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0