IKEA

Ja frugan och jag tog en tur till IKEA efter dagens lektion. Vi tänkte äta god lax eller liknande så besvikelsen var enorm när de sa att de bara lagade den maten på torsdagar och fredagar, Ingvar Kamprad - ska det vara så att man bara får mat två dagar i veckan?? Men vi fick köpt diverse nödvändigheter som blommor och lampor och, så klart, svensk mat. Det konstiga var att jag inte känt mig så utomlands som när jag kom ut från IKEA.
När jag kom hem började jag hugga in på både dammsugare och maraboukaka så liiiite dåligt samvete fick jag när Mats plötsligt fick för sig att gå ut och springa...Nu ska jag slänga ihop en presentation till imorgon - planering är a och o... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0