IT'S A BEAUTIFUL DAY

Vilken vacker morgon vi vaknade till idag! Solen strålar in genom fönstret och Rhône ligger alldeles still, morgnar är bästa tiden på dygnet, så vackra och orörda. Igår hade vi Erika på besök och vi såg på Eat, Pray, Love. För en gångs skull sov inte jag, men då somnar Erika och Mats går och lagar käk, jaja, jag har helt enkelt inte samma filmsmak som andra;) Jag fick även tummen loss igår och skrev vykort som ska postas idag. Pluggdag står på schemat sen blir det IKEA i eftermiddag.  

Från mitt fönster


Kommentarer
Postat av: FrökenKajson

Åhhh jag längtar!! Torsdag, torsdag, torsdag!!!



Vi flyger från Köpenhamn båda två och Emelie är resledare så hon har alla tider och sånt. Facebookmailar er båda så hon kan skriva ut tiderna! Wiii, längtar så mycket efter tjejmysweekend (med undantag för att vi får rasta Mats med såklart, hihi).

2011-03-21 @ 10:39:29
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0