LADURÉE

I fredags, äntligen, som jag längtat. Och vilken upplevelse det var. Vi beställde in varsin (likadan) god bakelse med hallon och grädde med rosenvatten. Tyvärr(!?) fanns det bara en sån kvar så vi fick in en annan i samma stil. Så fröken och jag delade systerligt på dessa godingar. Till det beställde vi in en liten flaska roséchampagne från Ladurées egna märke. Kyparen tyckte att vi gjort ett utmärkt val. Sedan satt vi bara och njöt. Och njöt. Och njöt. Vi köpte med oss ett paket med 8 macarons hem också - fyra var som vi ska dela på en dag i veckan. När vi kom ut därifrån var jag sprudlande glad och kände att nu kan jag dö lycklig.

Erika utanför

Vackra skyltfönstret

Menyn, en tjock bok fylld med godsaker

Champagnen som fick stå i en ishink bredvid vårt lilla bord



Erika

Goding 1

Goding 2


Fina förpackningen som gömmer sötsaker som ska ätas i veckan


Kommentarer
Postat av: Nea

Faaaantastiskt ;)

2011-03-13 @ 23:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0