LÖRDAGEN BLEV SÖNDAG

Jag satt och pluggade till kl var 14 och det var dag att ta sig till skolan (förutom en liten lunchpaus för att äta Mats goda laxomelett). Tentan (quizet) kändes förvånansvärt bra. Dessutom har jag en sån lättnadskänsla i kroppen nu när jag beslutat mig för att droppa en kurs.

Jag mötte upp Erika (som jag glömde på McDo -förlåt igen älskling) och sen mötte vi upp Mats som varit och shoppat nya färgglada skor. Vi väntade på Therése utanför Häagen-Dazs cafét men insåg sen att det nog skulle bli svårt att få bord, så då gick vi till ett annat fik. Jag lyxade med en jordgubbspaj och café au lait. Mysigt att träffa lilla Tessan också, träffas pinsamt sällan här nere. Sen gick jag, Erika och Mats hem och skulle se film, men insåg att klockan var ganska mycket så jag lagade först käk till oss.

Vi såg en fin film med Kiera Knightley som var en av Erikas favoriter. Sen dumpade Erika oss för partypeople. Själv fick jag nog förra helgen och tog ett moget beslut om att stanna hemma denna helg. Nu ska jag sova, men fattar inte hur klockan kunde gå från 23 till 02???

Och en liten bild på stora slottet på disneyland som jag tog när vi var där. Imorgon tänkte jag visa fler bilder från vår vecka i Paris:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0