MARC BY MARC JACOBS

Jag har haft finbesök i helgen. Mina två Eslövstjejer Emelie och Johanna har varit här. Vi hoppade över turistandet och hade bara mys hela tiden. Tyvärr bjöd helgen på sjukdomar och trötthet så det blev inget dansande och festande till kl 7 på morgonen, men istället satt vi och drack vin i solen, gick och shoppade och ut och åt. Imorse följde jag dem till bussen kl 7.50, vilket var lite segt eftersom vi var hemma från restaurangen vid halv 2 och då var tvungna att ställa fram klockan en timme...
Jag tänkte bara visa de fina örhängen som Johanna hade med sig från NY till mig i 25 års present. De är helt underbara.

Och av Emelie fick jag Strawberry Body Butter från Body Shop...Perfekt att fira 25 års dagen i Lyon för då blir presenterna så utspridda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0