N PÅ BESÖK

För två veckor sedan hade jag fin främmad från Skåne. Nea var och hälsade på fredag till måndag. Detta var vad vi gjorde:

Jag var uppe och köpte tre olika sorters maräng vid sjukhuset som vi kalasade på på fredagkvällen.

Ute och spatserade och turistade på lördagen.

Passade på att åka upp till "basilusken" uppe på Fourvière.

Magnifik utsikt över Lyon. Tyvärr bjöd dagen inte på världens bästa väder.

Bellecour

De serverade endast fika uppe i restaurangen och eftersom alla tre hade blodsockernivå som låg på minus så fick det bli en chokladkick.

Med varmchoklad till så klart:)

När vi till slut hittade en restaurang som var öppen beställde vi in tre glas vin till våra pizzor. Här talar vi om välfyllda glas.

Lördag kvällen bjöd på macarons och Melodifestivalen.

Fina Nea.

Jag blandade "champagnedrinkar".

Redo för party.

Vi var på en båt och jag fick lite Titanic-vibbar, om ni förstår...

Söndagen innefattade a walk in the parc. Bäbis-surikaten <3


Sandkatten

På måndagen var vi och åt sushi.


Ordentliga staplar.

Nea och Mats

Erika och jag

Sen avslutade vi med en tur i pariserhjulet.


Myshelg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0