SKAPAR MAN SIN EGEN OTUR, ELLER FÖDS MAN MED DET?

På 2,5 månad har jag haft någon magsjukdom i två veckor, varit förkyld i två veckor och nu har jag haft 39,7 graders feber och igen problem med magen. Plus att jag glömde min handväska i taxin i lördags, det finns lost&founds för alla taxis i Lyon, men har någon lämnat in min väska - Nooo. Och det är inte sååå svårt att hitta mig har jag kommit på: Facebook, eller kolla på mitt carte d'etudiant där min mail står. Crap 

  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~

Update: Glömde berätta att visdmomständerna som tandläkaren sa åt mig att inte oroa mig för har kommit ut och oroar mig en hel del.


Kommentarer
Postat av: Nea

<3

2011-03-19 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0