ENSAMMA LÖRDAG

Igår kväll hade vi en mysig picknick vid Rhône. Tyvärr är mitt lilla huvud inte på topp dessa dagar och det blev ytterligare en tidig hemgång för min del. Nu trängs picknickresterna i vårt kylskåp. Egentligen skulle vi ätit upp dem i parken idag, men jag är rädd att stormen som viner utanför fönstret ska ta oss alla om vi går till parken. 

Jag var uppe med tuppen (eller Mats that is) kl 6, men när han åkte till flygplatesn gick jag och la mig igen och glömde sätta om klockan så jag vaknade lite sent och hann inte gå till banken som jag planerat. Det får bli på tisdag istället. Två koppar kaffe och två Gossip Girl-avsnitt senare ska jag nu ta tag i mitt tentaplugg. 

Jag ska övertyga Erika att bo här i veckan, för jag inser nu, efter åtta timmars ensamhet att jag saknar Mats mer än jag trodde var möjligt. KOM TILLBAKA HEM!!!  

Helene och Anna

Anna och Filip

Jag och Erika

Tyvärr förevigades inte de som kom senare: Mats, Joe och Aurel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0