KFC OCH IKEA

Mats och jag tog tag i våra liv och gjorde saker idag som vi bara pratat om tidigare. Vi fixade CAF på riktigt, hade med alla papper och grejer så det var fantastiskt skönt. Sen tog vi den långa turen med tramen till Portes Alpes för att äta på Kentucky Fried Chicken. Jag försökte få till en turistig oskulds bild, men Mats vägrade. Men det var alltså första gången för oss, som vi åt på KFC alltså...Mats ville prompt att vi skulle ta en bucket för fyra personer, så ja det blev sjukt mycket mat över. Sen köpte vi sill på IKEA som vi ska äta på knytispicknicken ikväll. (Och Marabou-mjölkchoklad som jag sitter och trycker i mig i skrivandes stund). Mats lämnar mig för Svea imorgon. Känns tråkigt, så jag ska trösta mig med en tur till Cannes nästa helg, när det är festival och allt:)


Eftersom maten var för fyra pers kunde vi välja både pommes och sallad till oss båda.

Mycket mat

Massa mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0