LUNCH-MYS

Idag blev Mats och jag bjudna på lunch av Therése som tack för att vi lät henne bo här ett par dagar i januari. Vi hamnade på ett supermysigt ställe som jag och Tess besökt en gång tidigare. Gammaldags och mysigt. Vi kunde tyvärr inte sitta ute idag, för lika mycket som jag svettades igår så frös jag idag. Tror att tempen skiljde 15 grader från igår, crazy.




Sen strosade jag och Matsen runt ett tag på stan innan vi stannade för en kaffepaus på ett ställe på vår gata. Kvällen har spenderats tittande på "Semesterduellen". Imorgon gör vi ett nytt försök med Annecy (vill inte råka utför någon mystisk sjukdom inatt).
 
On our way home

Jag drack i alla fall kaffe


Kommentarer
Postat av: erko

Love! Sista Harry Potter-filmen har premiär i sommar. Den borde vi försöka se ihop! :)



Må bäst! Pussen

2011-05-28 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0