MITT SOMMARLOV...

...Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli.
Då är man ledig hela långa dan.
Och alla människor vill ut på landet.
Och nästan ingen vill gå kvar i stan.

Ja så här har alltså mitt sommarlov startat. Efter tentan tog jag och Erika oss ner till en av båtarna för en pina colada. Therése kom också ner till oss, men hon fastnade inte på bild.



Och i tisdags var jag och Tessan på ett jättemysigt ställe och käkade lunch. Jag var tvungen att betala mina sjukhusräkningar och hamnade på kontoret som Gud glömde. Efter den traumatiska upplevesen var jag tvungen att köpa något fint och uppiggande så nu är jag ägare av denna bok:

Sen mötte jag upp Erika för en "kaffe".




Och idag har jag och Erika varit iväg på skolan och fixat med papper. Träffade Ronja där också så vi fick typ ta avsked av henne. Det blev en skön powerwalk dit och sen från Bellecour hem. Sen blev det fin restaurang med Anna och Helene för att fira att de joinat mig i sommarlovsklubben.



Ja vi äter och dricker gott, så när vi är hemma i Svea blir det troligtvis en liten detoxkur...


Kommentarer
Postat av: Nea

Drop dead gorgeous är vad du är! Speciellt på sista bilden i detta inlägg, helloooo filmstjärna liksom :D

<3

2011-05-18 @ 23:39:12
Postat av: EMelie

Jag måste få instämma med föregående talare. Guuuuuud vad du är snygg!!!!!!:)

Längtar tillbaka till er och Lyon!

2011-05-24 @ 07:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0