SCHLAGER-NÖRD

Jag följer Melodifestivalen, hejar och lite frustrerad när det inte går som jag vill. Denna vecka visste jag att jag inte skulle kunna se finalen av Eurovision Song Contest så i tisdags (förra veckan) satt jag bänkad framför datorn och kollade på semifinal 1, i torsdags samma sak med semifinal 2. Jag hade redan sett ut mina favoriter sedan tidigare och satt och tippade på vilka som skulle så vidare. Jag hade 8 respektive 6 rätt:) I lördags satt vi i ett hus i Cannes, men världens bästa pojkvän ringde och rapporterade hur det gick i röstningen. Vad han får offra sig:) Mina favoriter Azerbaijan vann. Tänk om man kunnat jobba för Eurovision Song Contest, vad nöjd jag hade varit då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0