SOMMARLOV

Idag har jag min sista tenta, sen har jag sommarlov:) Tyvärr innebär det också att jag ska börja planera min hemresa på allvar nu. Jag tror att det blir att återvända till Svea 8:e-isch juni. Men till något roligare - i helgen drar jag och Erika till Cannes och kändisspanar, badar pool och dricker skumpa:)

Helgen efter kommer syrran med make och liten schtroumpf.

Sen är vi eventuellt lediga helgen därpå (Josefine och Oskar kommer kanske, annars önskar jag vinprovning på landet).

Sen är det Sandra och Calles tur att hälsa på.

Sen är det hemfärd, usch nu fick jag ont i magen...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur länge är ni i Cannes?

2011-05-09 @ 14:13:35
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0