HELGEN SOM PASSERADE

I torsdags kväll åkte jag ner till familjen Netterheim. Kvalitetstid! I fredags åkte jag med tåg till Malmö och Nea-raringen. Skulle egentligen sovit över, men eftersom det inte blev så sent så tuffade jag tillbaka till Ystad och sov. I lördags gick jag, syster och Silje ner till havet och fikade. Sen pratade Johanna med mamma spm berättade att de åkt in med mormor till sjukan på fredagskvällen. Syster och make skulle på YIF-julbord så mormor och morfar (mamma och pappa) kom ner till moster och passade Silje. I söndags (igår) åkte jag med mamma och pappa till Lund och hälsade på mormor, som var väldigt pigg :) Sen hade vi adventsmys i Lövet. Idag skulle jag åka med tåg 8.10 och vara i L-köping kl 11. Men pga nattens storm gick tåget från Hässleholm inte förrän 10.45 och jag landade i Linköping runt halv två. Jaja så kan det gå, tyckte att det gick förvånasvärt smidigt ändå. Då är det värre när tågen är inställda av ingen anledning alls. 
Skåne - vi ses snart igen, dvs om cirka tre veckor :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0