YSTAD TUR OCH RETUR

Nu har jag bokat. Åker ner till Ystad imorgon kl 17. Ingen retur biljett än så länge, men får ta det i helgen och hoppas på det bästa. Living on the edge. Imorgon väntar mys med syster, svåger och söt-Silje (om hon inte sover). Fredag plugg och mys och inflyttnigsfest i Malmö hos bästa Nea. Lördag ska mamma och pappa komma ner till Ystad och passa Silje när hennes föräldrar ska på YIF-fest. Jag får säkert också hjälpa till att passa henne, hoppas jag. Förresten så har jag numera 100% jul här hemma. Stjärnor, ljusstakar, gardiner och ljus med pepparkaksdoft. Får be om ursäkt för mitt missbruk av ordet mys, men det ska bli sååååå myyyyysigt att komma hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0