MAGNUS BETNÉR

Igår hade vi sista momentet i vår kurs innan tentan, dvs de sista caseredovisningarna. Sjukt skönt att vara färdig och jätte stolt över att ha lyckats genomföra 27 case på mindre än två månader. Efter skolan bjöd jag Erika på fickgryta och goda macarons till efterrätt (eller som de tydligen heter i Sverige "makaronger" haha). Sen cyklade vi ner till stan och lyssnade på Magnus Betnérs standup show. Vilken rolig och rå man. Men lite som de brukar säga till Johan Glans. Han ser mycket längre ut på scenen än han är i verkligheten.  

Reglisse (lakrits) och caramel (med en nypa salt) mmmmm mumma


Kommentarer
Postat av: erko

hej min pingla! här kommer det lite livsviktig info ;)

användarnamn: selme

lösenord: blogg

:)



Har gått och blivit helt livrädd för min psykiskt knäppa granne som är arg på mig.. Vill inte att hon ska kolla upp mig :P



Massa mys!

2011-10-21 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0