MASKERADBAL

Förra fredagen var jag på maskeradbal. Det var ekonomföreningens 40års kalas och jubilemusfest. Tyvärr har kroppen krympt i tvätten och min fina balklänning passade inte längre. Så jag var tvungen att införskaffa en ny blåsa :) Kvällen började med fördrink hos en tjej i klassen och sen var det trerätters på hotell Ekoxen. Efter lite dans gick vi hem halv två. Trevligt med finsittning. Här kommer lite bilder som jag fått av bästa fotografen Angelica ;)

Alla tjejer samlade

Jag och Angelica
Nej vi var inte jätte flitiga att använda våra masker, men alla hade vi i alla fall en med oss...


Kommentarer
Postat av: Frqq

Åhhh vad fin du är!!! Snyggare än alla på Gossips maskeradbal, vilken underbar klänning!

2011-10-20 @ 18:07:24
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0