VÄLDIGT KÄR/OBEGRIPLIGT ENSAM

Jag är lycklig. Min favorit från förra årets Idol - Linnéa - har släppt en singel. Jag lyssnar och jag n-j-u-t-e-r.

Igår hade vi företagsspel i skolan. By far det roligaste jag gjort under min utbildning. Vi skulle leda ett företag under en 10 års period, dvs under 12 timmar. Jag var marknadschef i vårt lag och vi gick inte i konkurs:)
Sen blev jag bjuden på indiskmiddag med tillhörande vin (lill-lördag) hemma hos Erika och Eva. Det var super trevligt. Idag var jag dock trött i huvudet eftersom jag för fjärde natten i rad sov cirka 4 timmar. Jag kommer att decka imorgon kl 15 när denna vecka är till ända. För idag körde vi en fem - wait for it - ton timmars dag. Dvs kom precis hem och nu ska jag knyta mig för snart ska jag upp. Men vi gav oss själv sovmorgon till 9 imorgon. Den är välbehövlig. 

Dag 4 utan facebook och det känns lite overkligt.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0