ANSIKTSMINNE

Imorse blev jag väckt av en liten liten flicka som var pigg och glad. Ja jag är nere i Ystad. Igår var jag inne i Malmö och hade kvällsmys med Nea och Johanna. Är så glad när jag får vara nere i Skåne och träffa släkt och vänner och ladda inför slutspurten av ex-jobbet.

På TV nu sitter en Robert i soffan hos Malou i "efter tio". Satt en stund och funderade på varför jag kände igen honom när han nämnde att han dansat. Det är ju Robert som var med i Eastbourne 2002. Haha här snackar vi ansiktsminne.

Och på tal om ansikte så var jag inne och snokade på syrrans facebook. Men nej jag blev inte sugen att gå tillbaka, inte alls. Jag är alltså nu helt fri från mitt facebook-beroende och det är så skönt. Så Nea håll ut. Om 7 månader är du också fri;)


Kommentarer
Postat av: syster

Tack för mysiga dagar i påsk, jättekul att ha dig här. Härligt att se dig med Silje <3. Puss

2012-04-11 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0