GLAD PÅSK

Egentligen skulle jag befinna mig i Skåne denna vecka men det blev en midre förändring av planen när vi fick intervju till vår uppsats med en man i Indien. Som tur var, eller otur beroende  på hur man ser det, behövde vi inte åka hela vägen till Bangalore, utan hade telefondate inbokad till idag kl 11.30. Det var sjukt nervöst, men nu är det gjort och vi sitter och transkriberar. Fy vad hemskt det är att lyssna på sig själv, speciellt när man äääähhhhmmmmar heeela tiden.

Imorgon kl 7 tuffar jag med tåget söderut. Det blir en tur till Eslöv och träff med Nea och Emelie och Charre, sen kommer Netterheims på besök på fredag och jag får bäbismysa. Lite oplanerat i helgen men sen kommer jag att avsluta min sejour med en tur ner till Ystad på tisdag för att se semifinal 3 i handbollen mot Lugi.

Det ska bli en bra påsk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0