HELA HELGEN

Igår var det tjejfest (sexparty) och kravallen "twisterallen" i Norrköping. Jag kickade-ass och vann kvällens tipsrunda, jajemän.
Annars är jag förkyld igen. Mina friska dagar detta år kan jag räkna på mina fingrar.
Vi har slappat en del i soffan idag och så har jag kollat handboll. De visade ju Sävehof-Skövde på SVT, men den match som jag egentligen ville se fick jag pånytt följa på liveblogg. Spännaden som vanligt, men slutade med vinst i alla fall!!! GÖTTANS!! Så nu är det semi-omgång med Ystad-Sävehof och Guif-Kristianstad.
Kom igen nu Ystad och stå mot Guif i Malmö den 12:e maj!!!

Annars har denna 26-åriga kropp upptäckt den fiffiga produkt som kallas bus för den insatta och brun-utan-sol för andra. Lite gyllene går jag här hemma och luktar kemikalier. Solarie-sol och brun-utan-sol luktar verkligen inte sommar-sol, uärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0