DAGENS RIS

....går till....SJ r*v sk*t f*n SJ. Om er hemsida skulle vilja följa utvecklingen och fungera "normalt" hade jag blivit lite mindre sur. Om ni inte tagit ut hutlösa priser för era resor och varit lite konsekventa i er prissättning hade jag också varit mindre sur. Tycker inte att det är rimligt att betala 1000 kr tor för att ta mig hem till Lövet när jag lyckades att ta mig till Östersund från Linköpng för drygt 400 kr. Kan de inte ha ett zon-system, där en zon har ett visst pris. Nu känns det som ett lotteri, har man tur så kan man åka en dag när det inte kostar skjortan, har man otur måste man ställa in för att man inte har råd. SKIT SJ!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0