FRISÖREN

Resultatet av besöket hos frisören idag blev bra. Förväntade mig i och för sig att vara mer wild and crazy än vad det blev. Men en liten förändring fick vi till. Jag vill att det skulle se ut som att mitt hår blivit rejält solblekt, men växt ut. Lite som "dip-dye" men lite light version. Nu blev det extrem light version, men är nöjd ändå. Dessutom var det första gången som min frisör skulle göra något sånt här så jag var lite av en försökskanin. Och för att vara försökskanin tyckte jag att det blev super bra. Försökte få till lite webcam bilder. Typ så här blev det:)


Kommentarer
Postat av: E

Vad fin du är min kärlekssmula! :) Ska också fixa frillan snart. Polskiutväxten ska väck! :)



Jo, jag tänkte bara höra vad du ska göra i påsk? Ska du hem till Skåneland eller ska du hänga i Närke och umgås med miiiiig? <3

2012-03-01 @ 11:42:06
Postat av: Fröken Kajson

Supersnyggt!!!

2012-03-02 @ 11:13:40
URL: http://frokenkajson.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0