HELT FEL

I lördags grillade vi och idag snöade det, vart tog våren vägen?? Jag förlitar mig på aftonbladets (eller expressens ??!) spådom om temperatur över normalt från och med mars.

Helt fel ansåg jag att Angelina Jolie var på nattens Oscar också. Why oh why väger hon mindre än 30 och vill posera extremt bredbent på varenda bild?

Helt rätt gjorde jag däremot idag när jag klippte svallet. Eller topparna på svallet och trimmade luggen så att jag faktiskt ser något igen, alldeles för länge sen sist. Jag bokade även in en färgtid till onsdag, spännande spännande. Länge sen jag ändrade någon färg i detta hår. Men efter som allt blir grått i detta land denna årstid så gäller det att piffa. Och nu väntar jag på årets första brännande solstrålar. Årets mission: att bli lika brun som förra våren;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0