KONSTIGA DRÖMMAR

Imorse när jag vaknade var jag jätte orolig. Kunde inte komma på varför, men sen fick jag flashback efter flashback från drömmarnas land. Jag var i Lyon, som var Egypten, som var Campushallen. Huset som vi bodde i var ett hotell som blev en lägenhet som var placerad så nära vattnet att huset gungade som en båt, trots att vi bodde på nedersta våningen. Och så var Erika (aka frugan) där och sen träffade jag hela klassen som var och tränade och jag skulle också träna men då fungerade inte maskinerna för att det var en tävling  där en massa gladiator liknande människor skulle kasta bollar mot ett "lilla sportspegel-plank" och där uppe där löpbandet brukar vara var läktare som man kunde kolla på "spelen" där nere. Och där stod Nea, med sina kompisar Sara och Frida (som jag inte träffat på flera år). Konstigt att jag inte vakande utvilad imorse?? Nääää!!!


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha men jisses vad märkligt :P

Hoppas du kan sova bättre inatt!

Puss

2012-02-11 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0