MIN HJÄRTE DAG

Vaknade av en puss av min prins. Tyvärr var det avskedspussen jag fick så här på alla hjärtans dag eftersom vi inte ses förrän på torsdag, i nästa vecka. Sen var det sklola, plugg och snö som genomsyrade min dag, mindre kul. När jag kom hem efter en snabbcykeltur till Chocolat väntade Diana och ett blomsterbud på mig. Min prins hade skickat blommor till mig, ja man kan tydligen lära gamla hundar att sitta. Jag blev så himla glad!! Sen kom frugan hit och drack mousserande, åt macaroons och kollade top model med mig. Väldigt bra avslut på denna dag helt enkelt.

Och jag fick även fin, fint kort av bästaste Sandra. Ja, dags att flytta "ihop" snart igen tycker jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0