SEXMÄSSA

Jag lever, men det är knappt. Dagarna passerar förbi i ett sjukt snabbt tempo och jag får inte gjort vad jag skulle vilja (läs:behöva). Helgen spenderades i Skåne med släktmys på lördagen och handboll i Ystad på söndagen. Snabb helg med andra ord.

I tisdags bakade jag och Angelica semlor hemma hos mig och vi blev nio tjejer som hjälptes åt att äta dem. Semlor och top model är en så där bra kombo.

Igår hade jag och frugan sleep-over. Vi kollade på smurfarna -*la la lalalala* trallade jag hela vägen till skolan idag.

När jag kom in på min "arbetsplats" i Key insåg jag världens roligaste sak. Det är sexmässa i entrén. Hur bra jobb har man inte då, om man kan gå på sexmässa på kaffepausen. Ska jag sätta som krav till framtida arbetsgivare... ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0